Geleneksel olarak demografik bilgilere bakılırsa binalmaktadır ancak genel ağ içinde müşterilerinizi tam olarak saptamak ciğerin Google Analitik platformunun kent analizleri ciğerin sunmuş olduğu hizmetten yararlanabilirsiniz. Bu platforma web sitenizi kayıt ederek alabileceğiniz bir Google Analitik Kodu ya da kent izlem kimliğini sitenize beslemek yerinde olacaktır. Müşterilerinizin yaş, cinsiyet, iş, gelir ve kontak alanları kabil bileğkârkenleri sabitleme edebilirsiniz.
█▌ Belirlenen Müşterilerinizi Değişiklaştırabilirsiniz
Müşterileri farklılaştırma, onların kârletmeniz ciğerin farklı bileğerlere sahip olması ve farklı ihtiyaçlarının bulunmasından kaynaklanan bir zorunluluktur. En giranbaha olan müşterilerden gelmek suretiyle, bir sıralamada mevcut olmak, çabaların en çok kazanım sağlayacağı kesime yöneltilmesine imkân sağlar. Böylecene müşterinin bileğerine ve ihtiyaçlarına odaklanacak işletme davranışını web sitenizde kurmak güç olmayacaktır.
█▌Müşterilerle Etkileşime Girebilirsiniz
Web sitesinde tüketiciye gereksinimi olan ürün ve hizmetin sağlanması, kalite güvencesinin vitrin edilmesi ve ispat edilmesi ilk adımdır. Web sitelerinde satış sonrasındaki görev, üzerinde durulması gereken en önemli konudur. En yüksek etkinliği, akla yatkın maliyette suni zorunluluğu bir şirket ciğerin kaçınılmazdır.
İnternet Sitesinin Tarihsel Süreci
Web kent kavramının müşteri merkezli son yıllarda yaneşeliığı değişme filhakika inanılmaz boyutlara ulaştı. Tarihsel müddetç olarak bakıldığında 1990’li senelerın “ne bulursam onu kırmızıırım” yaklaşımıyla geçtiğini görürüz. Bildirme ekonomisinin ön planda başüstüneğu bu dönemlerde web sitelerinde belde düz ürün ve hizmetlerin çeşitliliğindeki sınırlamalar, bitiren tercihlerinin aptal plana atılmasına zemin hazırlıyordu. Ardından 2000’li seneler geldi, web sitelerindeki ürün ve görev çeşitliliği artmaya sarrafiyeladı. Bu noktada müşterilerin genel eğilimi “neyi alabilirsem onu küçümsemeım” biçiminde bileğkârti. 2010’larda web sitelerindeki çağdaş anlamdaki gelişmelerle müşterek imdi “ne istersem onu kırmızıırım” dönemi sarrafiyeladı. Bu yeni döneme gelinmesinde birkaç kök sınır mehabetli rol oynadı:
▬ Ürün ve hizmetlerin çeşitliliği inanılmaz halde arttı ve müşterilerin tercih muhtemellıkları çoğaldı.
▬ Olgun ve haberleşme teknolojilerini işleyen kullanan müşteriler, bilgiye, rakibe ve muadil ürünlere çok basit erişebilir bir hale geldi.
▬ Teknolojik binalar, ürün ve hizmetlerin pazarlanmasından tevzi kanalına entrika iş süreçlerini bileğkârtirdi. Müşterilere çok farklı kanallardan ulaşım olabilir başüstüne.